Nikki

Heter jag nu framöver, så klart endast under teaterlektionen.
Jag är en blond, lesbisk, föredetta porrskådis. Kan bli intressant..
Konny har nog skönaste rollen som alkisen Löken som håller på
att förbättra sitt liv genom AA- möten och dylikt.
Blir nog en fin radioteater tror jag.
Det som är lite synd är ju att jag kommer på så mycket och det är
ungefär en som ger mig respons på det. Och så klart är det Jonas, läraren.
Alla andra sitter tysta och nickar då och då.

Jag var även med i en tävling. Ungföretagsamhet var på skolan och bad mig
komma på en affärs idé eller något liknande. Jag som oftast kommer på
de mest uppfinnisrika idéerna kom inte på ett skit. Det fick bli något om
"vad du gör i v-mina under din fritid", fan vad tråkigt. Vem bryr sig lixom?
Efter det kom jag på den briljanta idén att kanske göra en gossip @ vilhelmina,
men insåg att om nån skulle få reda på att det var jag som skrev så skulle jag få
jävulskt mycke skit och sen måste man ju får veta ALLT med. Och jag har knappt
koll på vad som händer i mitt eget liv, så hur ska jag då kunna hålla koll på vad som
händer alla andra?
 
Nu ska jag försöka få tag i Grey's och om det nu inte går så blir det oth, vilket tar emot att börja se.
Men annars finns ju "How i met your mother" fast det tog emot lite också. åhh, jobbigt sånt här.
  Dags att dra sig ut, you know where to find me. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0