Levandedöda

Vilken dag, puh.
Jag har inte gjort nånting alls men ändå är jag helt slut körd.
Det har faktiskt inte hänt något nytt alls. Vår matte lärare pratade som vanligt bort hela lektionen och vi satt som vanligt och dog av uttråkning. Eller jag gjorde det iaf.
När det var dags för engelska var de flesta rätt peppade eftersom vi skulle se film. Men tjii fick vi, inte blev det någon film där inte. Men jag förklarade för henne att jag är utbränd och snart kommer gå in i väggen, och eftersom hon är så söt fick vi leka istället.
Sen hade vi prov också, i idrott och hälsa. Det gick okejbra om man kan säga så.
Vi hade även redovisning i samhälls. Och det gick skit bra! noot.. ingen hade tränat och ingen visste vad den igentligen skulle säga. Frans gjorde iaf den bästa improvisationen (stavningen?) och vi alla skrattade så att vi grät, nästan. 

Nu ska jag återvända till det jag gör som bäst, dagdrömma, lyssna på musik, dö och spela tetris.
CIAO

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0