Katarina

Riktigt kul att få träffa henne efter att ha läst en hel hög av hennes böcker.
Hon har tallang.
Vi var väldigt få, vilket var bra, så vi kunde få alla frågor besvarade och det blev
trevlig stämning. Katarina var jätte glad och trevlig, så det var riktigt roligt att sitta
och lyssna på henne. Hon är helt klart en av de fränaste 40åringarna jag träffat.
Några böcker hon skrivit är; expert på att rodna, hur här får man bli, knappt lovlig,
som jag vill vara, syskon kärlek, räcker det om jag älskar dig m.f.
Jag har dock inte läst alla, men böckerna var helt klart läsvärda.



           Katarina von Bredow och en inte fullt så glamorös Olivia...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jga har läst många av dom böckerna och tycker dom är riktigt bra ! :)

2008-10-08 @ 08:52:02
URL: http://johannaolofssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0