Just another day.

Fan vad allt känns konstigt.. Inte riktigt bra, inte riktigt dåligt, utan bara...
 Jag vet inte ens hur jag ska kunna veskriva det, så jag skippar skiten.
Träffade malin ikväll, vilket var väldigt kul eftersom vi inte setts på ett tag.
Hon åker till Turkiet på onsdags morgon och jag är mycket avundsjuk.
Tänk att få slippa kylan och istället ligga och steka på en varm strand? Underbar hade det varit, synd bara att man själv är luspank och inte tar sig längre än vad man orkar gå till fots. Ingen som känner att den har en liten slant över för att bjuda med mig utomlands? troligtvis har ingen det, men om så är det ju bara att höra av sig. Tack, haha. 
Nu blir det gossip och sedan slaggen :) 
Sweetdreams. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0