Höst regn...

Känns så oerhört dystert när det är så blött, kallt och regnigt ute.
Nog för att det är lite kusligt mysigt så delar man nog en sån här
kväll men någon "speciel". Jag har inte träffat någon som
varit mer "speciel" än någon annanpå de viset att jag skulle finna
intresse, men den dagen kanske kommer. Eller inte, haha.
Jaja, imorgon har jag sovmorron tills... Hur länge jag känner för det faktiskt.
För jag är ledigt! Nådigt flyt man har haft, både inställd historia och samhälls.
Och sen gick vår underbara engelsklärare med på att vi fick jobba hemma,
inte för jag tror att nån hade dykt upp på lektionen, men ändå.

Ojjoj, nu börjar idol igen. dags att starta tvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0