Hela veckan längtar jag

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN!
Som jag har längtat och nu är det helg igen. Så underbart skönt måste jag säga!
Så vad ska jag göra i helgen? - Så lite som möjligt, punkt slut.
Nejnej inte riktigt, ikväll blir det nog att sova hos johanna. Om inte min kära mor kommer med någon dum invändning om att jag inte skulle få. Fast jag vet inte ens om jag kommer orka ta snacket om tillit som hon kommer dra för mig, eller snarare, just gjorde. Jag vet inte, spelar det nån roll om jag sover borta eller kommer hem klockan 4? hon kommer ju ändå inte se till mig. Fan vad irriterad jag blir, låt mig va mamma. Snälla.
Hon är nog jobbigt nu, undra hur det kommer vara när hon kommer till sin 40års- kris?
Det blir också ett besök hos jonathan och konny på vlp och förmodligen så får jag träffa Evalina.
Eller vad säger jag, jag SKA träffa henne.

Nu ska jag lugna mig lite och se ett avsnitt gossip. Jag förstår inte hur besatt man kan lyckas bli. Och det känns lite jobbigt nu när jag snart sett färdigt alla avsnitt. Ojojoj.


                                                 Me and Johanna, midsommar 07?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0