God afton

Igentligen har jag inget vidare att skriva.
Just nu är jag enbart trött och allt som jag ska ta mig för att göra ikväll
känns riktigt gruvsamt. Men lika bra att sysselstätta sig själv så att kvällen
rinner i väg och jag får gå hem och lägga mig.
Min säng är ju trots allt ett av de ställen jag trivs bäst på.

Nu blir det en kvick tripp in i duschen och sen ger jag mig iväg ut
för att träffa evalina. Jag ska även hälsa på älsklings jonathan och
världens bästa konny.
Igår bjöd konny mig på en dr. pepper, eller dr. peder som han tydligen kallar det.
Det var nog den godaste dr.p jag druckit, så tack konny.
Nu måste jag skynda mig lite, I'll see you soon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0