Dagen goda gärning

Idagen har varit pest, började med att vi skulle läsa ca.30
sidor om hur man skulle skriva och de regler som finns för området.
Härligt början, jag sov i slutet av lektionen. Well done!
Sen har dagen knatat på dess vanliga tempo, väldigt långsamt
med andra ord. Men jag tog mig iaf igenom den utan sörre besvär.
Efter skolan begav jag mig till apoteket, fast stannade dock med emma
så att hon slapp vänta på bussen själv. Men efter det gick jag dit.
Blev en hel del handlat, näramer 400kr spenderade jag.
Men jag hade då presentkort så plånboken blev inte tommare än
vad den redan var.. är...
Köpte mig iaf mycket smått och gott.



Förhoppningsvis fungerar allt bra.

Jag gjorde ett annat köp med som jag tycker alla borde göra.
Jag köpte ett rosa band. Kanske lite fånigt med ett rosa band, men
det är ju ändå ett band som gör stor skillnad.
 Kostar endast 20kr och pengarna går till Cancerfonden.
 I mina ögon är det värt varenda öre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0