Bjööörn

Oj vilken vändning det blev, från att inte ha några planer alls för helgen
så blir det att åka till umeå för att se björn och co.
Kommer verkligen blir superkul!
 Så klart bor jag hos marlene, och så klart ska vi se björn tillsammans.
Bussen går om 4timmar så det känns som jag är lite stressad.
Måste plugga, måste upp på skolan, måste göra käk, måste fixa håret,
måste packa klart, måste bestämma mig för om datorn ska med eller inte,
måste städa och ja.. thats it, i think. 
Jag måste även stressa ut på samhälle för att få pengar, busskort och biljetter.
Måste även köpa mig något att äta i bussen.. Lär nog bli en chokladkaka men
hallon i. 
Nej nu måste jag stressa vidare med allt annat som måste göras.
HORES!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0