ASGARV

Åh så kul jag haft!
Vill framför allt tacka ellepelle för att tjatat på att jag skulle
köpa biöjetterna, för ojojoj vad roligt det var.
Och tack till mallanbrallan för husrum och fint sällskap.
I lördags gick vi på stan, men någon shoppning blev det inte.
Eller en kjol och ett par vantar, mer hade jag inte råd med.
Sedan drog vi för att sola, men väl på plats kom vi ju på de där
med att sol, smink och parfym inte alls fungerar på bra ihop
och det resulterade i att vi istället gick hem och laddade batterierna
inför kvällen. Sedan ut på stan igen, träffade johanna och jenny och gick med
dem och åt tacos. 
Efter godmiddag gick vi upp aula nordica och oj så mycket folk det var!
Hela showen var super kul! Hade inte skrattat så mycket på länge.
Jag vill inte påstå att björn var speciellt mycket bättre än de andra,
Måns, Özz och Soran. Men han var helt klart finast att kolla på.
Får ni chansen att se dem någon gång, do it!
 Bland de roligaste jag sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0