Ångest

En sak som gör mig tokigt är att inte få ett enda sms på ca. 2dagar. Nog för att jag inte ha orken att ens svara, men det r ju en annan sak.
Nu har jag bestämt mig för att på något sätt börja träna igen. Vet inte hur eller vad men nått måste jag ju fan ta mig för. Fast jag njuter dock av min promenader men jag tror inte jag bygger några större muskler av det.
Gaaah, sen orkar jag bara inte dagaran. Nog för att jag har en underbar klass (-2) som förgyller mina dagar, så är det jävligt tungt att ta sig upp på morgonen och släpa sig till skolan.
Imorgon är språkdagen som vi nu mera kallar den. Det vill säga svenska, engelska och spanska. Och det jag gruvar mig mest för är så klart spanskan, i hate it! varför, varför, varför valde jag en linje med språk? suck...

Nu vätar jag på att konny ska ta tummen ur röven och blogga lite. Hans blogg är ju den absolut bästa, check it out > konnysblogg  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0