Umeå?

Just nu känns allt en aning surt.
Jag hade nog gjort rätt i att flytta från första början, eftersom det nu ser ut som att jag ändå kommer bli tvungen till det.
Dock är ju inget säkert, men just nu käns det som att allt kommer sluta så.
I vilket fall, jag börjar en linje som jag inte vill gå enbart för att få stanna hemma. Och nu när det visar sig att jag faktiskt gillar det, men så klart så kommer mest troligt fel inriktning börja...
Det resulterar i att jag måste flytta om jag nu vill gå det jag med bestämt mig för.
 Fan åh.
Hur gör jag nu då?


Kommentarer
Postat av: Marlene

Flytta tillbaka hit så tar jag hand om dig!

2008-11-06 @ 09:08:57
URL: http://surrealistisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0