Tråkigheter..

Ikväll ahr varit en lite tråkig kväll...
Hunden har ätit upp min sko, vilket inte var mig till nöje.
Sen står inte saker riktigt rätt till här i huset så det får tråkiga
konsikvenser. Tyvärr.

Dock har kvällen haft sina plus med.
Jag har tränat, vilket aldrig är fel och sen har jag också
pratat med Marlene. Eftersom jag saknat/sankar henne som en tok
så var det riktigt fint!
Blev ingen trip till östersund i helgen, eftersom jag ekonimi är åt helvete så gick
det helt enkelt inte. De här med pengar gör livet riktigt surt, eller snarare.. LITE pengar gör livet surt.
Men lina kommer hem nästa helg så dår frå jag ju chansen att träffa henne.
NU blir det TETRIS sedan slaggen. 
AJÖKEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0