Skit coola är vi allihopa

Så var den onsdag avklarad, även kallad språkdagen. 
Enbart prat på svenskan, film på engelskan och snabbt avklarat prov på spanskan som jag även klarade galant. Well done Olivia! 
Hade dock inte klarat det utan min egen Furmarks datalösen, så tack för den :)

Jag och Fannie drog även förbi Karin en sväng för att snacka inriktning, hon håller med om att ekonomi äger och att vi gjort helt rätt i att välja det. Sen fick vi veta vad kulturinriktningen innebar... Vilket helvete, eller visst kan det vara kul att fundera över vilka ideologier som ligger bakom hur hus, kyrkors, affärer och skolor ser ut, men nej tack. 
Och så klart har halva vår klass valt det. Så då finns det nog bara en sak för mig att göra. 
HEJ UMEÅ, I'M BACK! 
Blir nog fint det med.
Får jag hoppas. 
Nej nu blir det tetris och sen kommer frida.     
CIAO


                              Frida, jag och dubbelhakan


Kommentarer
Postat av: Marlene

... VÄNTA VA? Flyttar du tillbaka till Umeå?! Nu fattar jag ingenting. Ring mig någon kväll plx!

2008-11-05 @ 16:18:06
URL: http://surrealistisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0