Skärpning oliviia!

Blondinbella is back och jag har helt och hållet missat det?
Ojojoj, nu ligger jag efter.
Eftersom min värld tydligen har stannat upp en aning så tar ajg nya tag från och med nu.
Till att brörja med, träning ikväll och en prommis efter, maybe?
 Om cirkus en timma ska jag dra mig så fram till dess har jag gott om läxor att ta itu med.
 Men guess what? Sånt orkar jag inte med just nu.
 Får bli senare helt enkelt.

Nu ska jag bara spela tetris och vila ner middagen.
För någon ork till annat finns inte.


                                      Hittade lite fina bilder från 8an.
                                                 Härliga tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0