I'll fly with you

Det börjar mörkna väldigt tidigt om dagarna, fast det är inte först nu när skolan börjat som man riktigt har märkt det.
Snön har även försvunnit, samtidigt som jag hemskt gärna hoppat över vintern så kändes det lite tråkigt nu när de lilla som kommit är borta. Det är ju trots allt väldigt mysigt.

Nu känns det faktiskt lättsamt med skola imorgon, bortsett från spanskaprovet. Behöver inte anstränga mig för att hålla mig undan ... Och nu när Emma förgyllt min dag med prat, skratt och grymtningar så har jag bestämt mig att det här ska gå i 6 veckor till.  Eller 2 iallafall.

Ikväll händer inte mycket, fetfrida hade ingen skjuts så vi får lov att träffas nån annan dag.
Så ikväll får jag nog lov att ta tag med min läxor, om nu inget annat dyker upp. Fast det känns inte som jag har någon vidare ork till att varken göra läxor, gå ut eller annat. Skulle lika gärna kunna sitta här och spela trtris. Fast så klart finns det inte tid för det.
Nu ska jag vila ner maten och kanske ge mig på mysteriet med facebook?   Njaa, tveksamt om jag orkar just nu.

''
Take me back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0