It's about you and me

Ojdå, det var visst ett tag sen jag skrev något här...
Jag är medveten om att jag klagar på andra som aldrig uppdaterar sina bloggar, men just nu har livet varit väldigt stressigt. Så någon tid över har det inte funnits för just bloggning. Eller jo, det har de funnits fast den tiden ahr jag lagt på tetris. Min nya hobby. En hobby som jag prioriterar högt, eller inte.. Jag är snarare beroende, tragiskt men sant.
Nu börjar lovet lida mot sitt slut och under detta lov har jag kommit till insikt med många saker.

1. Lita inte på vem som helst
2. Jag klarar mig bra ensam
3. Gammal vänska rostar aldrig
4. Det är inte alltid lätt att heta Olivia
5. Ödet är något man ska tro på
6. Är man ärlig,  är man en bitch

Jag insåg igår hur mycket man kan hoppas och drömma om vissa personer som inte alls stämmer. Människor är alltid bättre i drömmarna (i detta fall) och när man förstår hur mycket tiden förändrat så förstår man också att saker blir fler.
 Jag insåg även att äkta vänskap alltid finns kvar, vilket är det mest värdefulla jag någonsin upptäck. Trots att man inte hörs på år och dagar vet man precis vars men har varandra. Jag må säga att det känns super bra! haha.
Jag skulle kunna ge en förklaring tilla alla mina punkter men jag tror många förstår vad jag menar med det.
Så klart är det inte lätt att heta Olivi, men lättare är det nog inte att heta Sara, Gösta, Lovisa eller Greta. Vi har det lika svårt allihopa.
Nu ska jag sova men Malin, det är aldrig fel att ha sällskap hem. Speciellt inte när det är bästa barndomsvännen :)
Godnatt så hörs vi imorgon.

Alltid du & jag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0