Halloween, eller?

Av någon konstig anledning så undrar jag om det verkligen är halloween i helgen.
Här hemma har vi suttit och planerat hur vi ska skrämma skiten ur alla, "bus eller godis" knattar. Men, hur många är det som kommit hit?  1!  Fan, va händer? själv var man ju alltid ute och tiggde godis och gjorde hyss. 
Fast det kanske är ute nu... 
Jag har inte vågat läsa det jag skrev igår än, men jag ska ta mod till mig och göra det.

Ikväll blir det Johanna för hela slanten och vad som händer ut efter kvällen ser vi väl. 
Det är ju alltid lika spännande, visst va? 
Jaja, nu är det tetris som gäller och sen drar jag ut. 
Ha en läskig halloween, 
BUUUU

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0