Besviken

De här med att inte veta vars man har folk gör mig obeskrivligt förvirrad. Var ska man vända sig när det väl uppstår problem? Är något frustrerad över detta atm.
Också det att folk alltid måste krongla till allting, varför inte bara vara rak på sak? Jag förstår verkligen inte.

Jag har lyckats ta mig genom veckans första skoldag. Trots mitt dåliga humör så gick det rätt bra. Jag fick höra att jag såg utvilda ut och det måste väl vara något bra? Hoppas på det.
Jag har även lyckats skaffa facebook, varför?   I DON'T KNOW.
Det är lite komplicerat, men jag lär mig väl snabbt. Emma och jag kom fram till att jag är rätt clever, så nu är det upp till bevis. 
Vi snackar även om att dra en at-jontas-brothers-place igen, fast jonta blir nog inte värden denna gång. Och ja, vi är ju inte hos hans bror heller för den delen. Så lite annorlunda blir det. 
Blir spännande att se vad som händer.
Nu blir det music, tetris och slaggen. Och förhoppningsvis kommer Frida och hälsar på mig imorgon, hoppas hoppas.
Nej, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0