Walking in a winter wonderland

Snön har bokstavligt vråkt ner här i helgen, och fan vad less jag blir!
För det första är jag inget fan av snö och kyla och för det andra så blir jag skit förbannad när det inte blir plogat.
Jävligt kul.
Hmm.. Jag har väldigt svårt att komma på något vettigt att skriva så jag listar väl det lilla jag har att säga.
- Igår var kul, TACK (speciellt till min favvokille) 
-Jag är på pissigt humör
-Hatar vilhelminas skit kommun
-Jag mår fortfarande illa
-Jag saknar marlene
-Det är en vecka kvar i skolan

That's it. Pallar fan inte skriva mer. 
Ska lägga mig och dö nu. 
Ha en fortsatt usel kväll!    

Kommentarer
Postat av: Marlene

All I want for christmas is yoooou! <3

2008-12-15 @ 00:34:28
URL: http://surrealistiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0