Take me home!

Imorgon, eller idag, eller ja... Hur man nu vill se det, åker jag till umeå!
Fantastiskt, underbart, rå fint!
Jag längtar inte bara efter att få springa runt i alla butiker, utan jag längtar nästan mest efter att bara få vara där!
Hemma. 
Ärligt talat förstår jag inte varför jag har envisats med att stanna här. Varför jag hela tiden försöker att intala mig att det var rätt beslut. Jag menar, jag hade till och med ett jobb där! 
Nog för att jag verkar ha ett här med nu, men ändå. 
Umeå är Umeå, så imorgon ska jag bara njuta.  

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hemskheter att jag inte är hemma! Du får komma till mig någon helg snart <3

2008-12-29 @ 17:21:13
URL: http://surrealistiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0