It's my life

Jag är nådigt less på det mesta.
Men tack och lov så letade hanna fram lite gamla skolkataloger och efter en stunds pekande, fnissande och asgarv, känns nu allt liite bättre. Bara lite.
Fan vad bra det var förut. Det är lite dumt att man inte uppskattade det mer då. 
Imorse vaknade jag låååångt innan väckaren ringde, vilket är väldigt ovanligt när det kommer till mig. Men med tanke på mina konstiga drömmar så har jag nog förklaringen. 
Huvva. 
Innebandyturnering på torsdag. Blir nog roligt! Fick turen att värva Jenny och co till vårat lag, vilket gör att jag tycker de här kommer bli super kul. Trots att vi troligen kommer att förlora...
Ehh, sånt får man ta!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0