Inte kul!

Just nu:
- har jag förmodligen feber
- drunknar jag i skolarbete
- kämpar jag för att hålla humöret uppe
- längtar jag bort från från snö och kyla

Up next:
- träning
- hjälpa Malin med lägenheten
- plugga?

Varken humöret eller hälsan verkar vara med mig denna vecka.
Jag är negativ, sur, tjurig, arg, otrevlig och irriterad. Jag har kronisk jävla huvudvärk även denna vecka och troligtvis lite feber.  Skit smart att träna i feber kanske ni tänker, men i don't care. 
Hur som så måste jag fara till träningen än om jag är med eller inte, så då är det lika bra.
Sjuk kan jag vara imorgon, enbart imorgon.
Har fan inte tid att vara sjuk längre än så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0