2 days left...

Fan vad jag älskar min negativa inställning till... typ allt.
Det är väl ändå tänkt att man ska vara glad nu i dagarna inpå lov och jul? Tydligen inte jag.
Men vinner vi innebandyn, som äger rum imorgon, ska jag nog rycka upp mig. Och sedan på fredag kan man nog inte undgå att känna hur humöret blir bättre.
Om jag inte heller minns fel kommer Evalina hem till helgen, vilket är toppen!
Och på fredag blir det "klassfest". Sen också hockeyn på lördag, det får man inte glömma.
Blir nog en bra helg. Helst av allt vill jag få den överstökad och lika så de två följande dagarna, så att det äntligen blir jul!
Jag längtar.
Sen verkar nyår ordna upp sig med. Hoppas, hoppas.
Tillsvidare kan nu ju hålla tummarna för oss imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0