1 december

I helgen blev det en tripp till övik med Erika.
Det var riktigt mysigt. Och som ett plus på de hela fick jag träffa Kikki med.

Idag var jag uppe med tuppen, 07.10 var jag uppe och gjorde mig en kopp te, för att sedan sätta mig i soffan och se julkalendern.  Det har jag tänkt göra till en bra vana, eftersom jag slipper stressa hela morgonen och jag hinner till i tid skolan.
Idag är jag också på dåligt humör, och det kommer jag förmodligen vara imorgon också. Och dagarna efter det. Anledningen till det är att jag dras med skiten som gör mig arg, heeeeela tiden. Nästan.
Ikväll ska jag kanske hjälpa Malin att flytta, hen behövde all hjälp hon kunde få och då ställer jag gärna upp.
That's what friends are for.
Nu ska jag vara negativ och sur.
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0