one week left...

Känns en aning surt att man inte hade orken att hänga med folket till hoting, men å andra sidan känns inte en raggar träff där speciellt lockande. Och med tanke på hur jag ser ut och luktar hade dom andra nog skämts över att ens ha mig med.
Jag borde nog göra mig i ordning för sängen, men just nu har jag fan inte ens ork för att göra det.
Man borde kunna anställa folk som ordnar den där biten åt en. Isåfalla ska jag göra det när jag blir rik.

För övrigt har jag träffat adam idag, kul att återse en gamal vän så där, och sen även erika som tittade in på jobbet mitt.
Känns som att det var evighetersen man träffat den tjejen, fast det är det nog inte. Bara jag som tycker tiden går på tok för sakta just nu. Fast samtidigt går det lite för fort med, för tänk, det är redan fredag! och om en vecka, prick, fyller jag år. Johannas håkan gör även det, får ju inte glömmas. Hoppas på att johanna ordnar ett kalas åt oss, annars ska jag sura.
Längtar iaf, systeryster har köpt något åt mig och jag vill veta vad det är! Men jag har mina aningar, blir kul att se om jag har rätt ;) 

nej nu ska ni se, sängen som gäller. måste få vila upp mig efter en låååång dag. 
nattinatti pusskram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0