Söööndag, igen

Fint, jag bestämmer mig för att hänga på trenden och bli bloggare. Men till min stora förvåning hade jag redan en blogg, sen ett år tillbaka.  Bra gjort där! glömma sin egen blogg...
Men tro det eller ej, nån stackare hade läst den. 
Är själv lite imponerad över att jag kunde formulera mig så väl, men är också förvånad över hur jävla deppen person kan låta. hah 

Sist jag skrev var precis innan skolstarten, som nu då.  Skolan drar igång imorgon och jag ser inte fram emot det, fast jag antar att jag inte är den enda som gruvar ;) 
Samhälls blir det, och jag undrar va fan jag tänker ge mig in på. Blir... spännande att se. 
Funderar dock på att försöka byta och dra iväg till umeå. Men med tanke på hur mycket jag velar fram och tillbaka så ser vi ju hur det blir med den saken.
 Orkar inte skriva ett jätte långt inlägg utan jag tänker nog fortsätta att nöta bubbleshooter och vänta på mina kusiner som aldrig tycks dyka upp. 




HA DE SÅ LÄNGE, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0