Lördag, lördag, lördag

Inte så värd helg de här, faktisk. Mest arbete och mindre av allt annat roligt, men jag antar att det är något man får ta.
Blev iallafall film med två av mina boys, väldigt trevlig, roligt, kul osv. Fast så klart, det är de ju alltid men grabbarna.
Hero wanted såg vi, helt okej men på grund av för mycket snacka så missade man ju lite.
Sen när jag gick hemåt träffade jag frida, trevligt det med, sen drog jag upp till lillmatte som att hemma och deppa över sin förkylning. krya på dig vännen!   Men så klart tog det ju inte slut där, drog vidare hemåt och träffade på ett helt gäng med partysugna människor. Rätt depp att man inte kunde vara med och hålla igång, fast det kommer väl fler chanser framöver. Sen surr med malin och sedan raka spåret hem för att äta. Kan säga att men blir rätt hungrig av att inte äta någon middag. Inte för att jag känner mig hungrig, jag blir snarare illamående så fort jag äter, men stor magen klagar och jag får världens magknip. Nått är ju inte rätt när jag av alla tappar matsuget, så jag funderar på att kolla upp de här. 

dagens plus+ var väl att jag kan lukta hamburgare och svett med ändå få snubbar som raggar upp en. 
Finaste repliken jag fick var nog " en kebabtallrik och ditt nummer" haha. Fint försök iaf :) 
Höres! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0