Jag gör det igen...

glömmer mobilen hemma! Något som jag tidigare varit beroende av tycks jag glömma allt oftare.
Men det kan ju vara något jag borde fortsätta med, för så fort jag glömt den har jag flera missade samtal och
en hel hög med sms. Och i vanliga falla är den helt död, när jag har den med mig alltså. Så det kan gå ;)
Ännu en dag har gått, förvånansvärt fort i mitt tycke. Snart har man knatat sig igenom en hel vecka.
Första passet med idrott idag, mycket, mycket roligt. Faktiskt en kurs jag ser riktigt fram emot.
Men på den fronten jag jag ju ändra mig med.
Även svenska drog igång idag, och till lärare har vi en gullig tant som snackar lite sthlmska :) lite gulligt faktiskt.
 Förövrigt händer det inte så mycket, väntar på att få mig middag och sen får jag se vad för spännande som händer ikväll.

vill ha sommar, bad och sol!   och kubb. 

Jag är jävligt less på de här ädret, regn, regn, regn och åter regn! Solen har tydligen försvunnit.
Längter efter mer sommar, mer bad, mer sol och framför allt lite mer kubb än vad som hanns med i sommar. En gång hann jag spela och efter som jag är mästaren så känns det en aning surt att inte får visa mina skills. Men, men, det kommer väl fler sommrar att visa vad man går för :) 
        Nu funderar jag på att ta itu med lite läxor, men det är inte lockande alls. Just nu vill jag inte göra nånting alls. 
        Men samtidigt kan jag inte skjuta på det så mycket eftersom jag inte lär ha mycket tid över imorgon och sen i helgen
        vill jag inte alls plugga, för då har jag hamburgestekning att sköta. Det låter som att de kommer bli mina sista pass
        så det är väl bara att bita ihop, inte för att jag är missnöjd över jobbet, men det känns inte som att de finns tid för 
        jobb just nu. Har fullt upp med annat, känns det som iaf. 
        Nej, nu ska jag åter gå till mitt meningslösa surfande. Har hunnit in på ett stort antal bloggar idag, fast ingen tycks
        kunna uppdatera så något sörre nöje i det såg jag inte. 
        
    Hejåhå ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0