Då så, en vecka avklarad

Och den har gått förvånansvärt fort! Det har bara blivit bättre och bättre för varje dag som gått, så nu har jag lagt umeå planerna på hyllan. För stunden.  Slappt schema, skönt folk att hänga med och bara en bra vecka i sig.
Fast visst känns det skönt med två dagars ledighet, men nej då. Jobb ikväll och jobb imorgon kväll, toppen helg de här. Men, men, ska inte klaga och vara grinig över det. Jag tjänar ju en slant iaf och den kommer garanterat behövas längre fram. Pengar behövs just nu med, men ikväll får jag hoppas på att jag får min efterlängtade lön. 3papp har jag lyckats skramla ihop och kan säga att dom sitter fint nu. 

    Nu ska jag dra mig ut på "stan" och träffa adam som kommer hem idag och favvojonta, sen blir det jobb. 
    Men lite trevligt sällskap får jag iaf innan mitt, troligtvis, stressiga pass.
    Vad kvällen sedan har att erbjuda ser jag längre fram :)  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0