back in school

efter en sommar som har varit alldeles för kort och dyster.
kan inte påstå att jag stormtrivs. Just nu ångrar jag verkligen mitt val, men jag kanske borde ge det en chans.
Klassen var iaf bättre än vad jag väntat mig, men skolan ihuvudtaget var väl sämre.
Dagen i sig var långtråkig men det fanns dock det som räddade de hela en aning, LUNCHEN.
Spaghetti (eller hur det nu stavas) & köttfärsås serverades, en av mina favoriter.
Efter lunchen blev det till att bekanta sig lite med mina nya klasskamrater och
sen, tack och lov, fick vi sluta.
Ikväll händer det inte mycket, alla tycks ha drabbats av... ja, jag vet inte vad.
Frida är ute i skogen med far sin (jag vet inte vad som flugit i henne) och alla andra människor verkar ha dött,
utom emma som behöver hjälp med mått.

"är 1 cm 10 mm?"    - ja emma, och de där borde du kunnat sen trean. haha

Nu ska jag försöka slita mig, måste ge mig ut och införskaffa mig ett nytt lås till mitt nya fula skåp :)
"over and out" för att citera en inte fullt så sansad människa.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0